Dostawa
1. Zamówione towary dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej .
2.Dostawa towaru może być realizowana na kilka sposobów:
a) odbiór własny - sklep stacjonarny 58-308 Wałbrzych ul. Noworudzka 1
b) dostawa transportem własnym po uprzednim uzgodnieniu ze sklepem telefonicznie tel.
500106782, 500106784 lub mailowo : sklep@sababis.pl
c) firmą kurierską
3.Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostarczenia i formy płatności. Sklep
wysyła towar natychmiast:
-w momencie zaksięgowania przelewu ( płatność przelewem)
- w chwili potwierdzenia zamówienia ( płatność za pobraniem)
- w momencie powiadomienia przez Bank o możliwości wysłania towaru ( sprzedaż ratalna)
- w momencie zapłaty w kasie firmy ( odbiór osobisty)
Sam czas dostawy (transportu) trwa od 0 do 3 dni roboczych
4.Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący i jest on różny w zależności od wielkości
przesyłki podawany podczas składania zamówienia przez Klienta w sklepie internetowym.
5. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie
poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto e-mail podane w zamówieniu.
6. Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodność z zamówieniem w momencie
dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia
towaru zaleca się w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu
zobowiązany jest posiadać kurier).
7.W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy
składaniu Zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie
próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W
przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę,
Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z
Klientem termin i koszt Dostawy. W takim przypadku klient zostanie obciążony kosztami
wynikającymi z nieodebrania przesyłki.
Zwroty
Zwracany towar musi być kompletny, musi posiadać oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi
wydanymi elementami a w szczególności elementami oznaczonymi co do tożsamości ( tzn.
mającymi numery sprzętu) , nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być zabezpieczony
przed uszkodzeniami w czasie transportu. Wszelkie koszty zwrotu (przesyłki) ponosi kupujący.
Zwrot płatności za towar nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu towaru przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że uzgodniony zostanie inny sposób
zwrotu . Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą
rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela .
Powyższe zasady nie dotyczą klienta , będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach
konsumenta , który zgodnie z ustawą może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na
odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów , za wyjątkiem kosztów
określonych w ustawie i na tej podstawie zwraca towar. O tym szerzej w regulaminie.