Dostawa i zwroty

Dostawa

1. Zamówione towary dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej .

2.Dostawa towaru może być realizowana na kilka sposobów:
a) firmą kurierską

b) pocztą polską - (do wartości 500,00zł i max. wymiarów przesyłki 40x30x30 cm )

c) odbiór własny - w siedzibie firmy SABA BIS , 63-800 Gostyń, ul.1 Maja 12 lub 58-308 Wałbrzych ul. Noworudzka 1

3.Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostarczenia i formy płatności. Sklep wysyła towar natychmiast:

-w momencie zaksięgowania przelewu ( płatność przelewem)

- w chwili potwierdzenia zamówienia ( płatność za pobraniem)

- w momencie powiadomienia przez Bank o możliwości wysłania towaru ( sprzedaż ratalna)
- w momencie zapłaty w kasie firmy ( odbiór osobisty)

4.Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący i jest on różny w zależności od wielkości przesyłki podawany podczas składania zamówienia przez Klienta w sklepie internetowym.
5. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto e-mail podane w zamówieniu.
6. Zaleca się, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru zaleca się w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier).
7.W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu Zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. W takim przypadku klient zostanie obciążony kosztami wynikającymi z nie odebrania przesyłki.



Zwroty


Zwracany towar musi być kompletny, musi posiadać oryginalne opakowanie, wraz z wszystkimi wydanymi elementami a w szczególności elementami oznaczonymi co do tożsamości ( tzn. mającymi numery sprzętu) , nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być zabezpieczony przed uszkodzeniami w czasie transportu. Wszelkie koszty zwrotu (przesyłki) ponosi kupujący. Zwrot płatności za towar nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu towaru przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że uzgodniony zostanie inny sposób zwrotu . Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela .